Voorbeelden
Klantvoorbeeld 1:
Een financiële dienstverlener wil haar medewerkers optimaal ontwikkelen. Ze wil ze in staat stellen mee te gaan met de toenemende eisen die klanten en de markt stellen. Hun vraag: hoe kunnen we dit qua opleiding het beste invullen?
- Aanpak: op basis van interviews, marktanalyse en ervaring is gekozen voor een vijftal thema’s die de komende jaren van belang zijn. Deze thema’s zijn per doelgroep vertaald naar opleidingsplannen.
- Resultaat: een zeer goed samenhangend én gedragen opleidingsplan dat al haar tweede effectieve jaar ingaat.
Klantvoorbeeld 2:
Een organisatie in de automotive branche had per direct een professional nodig op het vlak van HR Development.
- Aanpak: gedurende 6 maanden ben ik als ad interim manager HRD werkzaam geweest.
- Resultaat: interne klanten die goed ‘bediend’ zijn, een strategisch veranderprogramma dat soepel is doorgelopen en als derde de start van nieuwe opleidingsinnovatie binnen het domein van de sales professie.